2012年6月27日水曜日

Amsterdam アムステルダム

今日はこれを描きました。これはアムステルダムの最も素晴らしい景色の一つで(と私は思います)、訪れた際に写真をたくさん撮ってきました。今日はその中の一つをもとに絵を描きました。実際の町の色合いよりも明るいのですが、自分の感じる色合いで描いたら結果的にこんな色合いになりました!下方に大きい写真を載せています。
Today I painted this! It's one of nicest views in Amsterdam(in my opinion!), where I visited two times. And I took many many photographs there and today I painted this based on one of these photographs. The painting has lighter atmosphere than the reality I think, but this is what I feel anyway! You can see bigger picture below.

ブログランキングに参加しています、クリックをよろしくお願いします↓ にほんブログ村 雑貨ブログ アート雑貨へ
にほんブログ村

0 件のコメント:

コメントを投稿